Dofinansowania i pomoc organizacyjna

Pomagamy kołom naukowym, inicjatywom studenckim, studentom i absolwentom oraz pracownikom AGH przy okazji projektów, konferencji, eksperymentów naukowych, wydarzeń kulturalnych i sportowych, promocji poprzez dofinansowania, wsparcie rzeczowe, pomoc w organizacji spotkań i szkoleń, opiekę merytoryczną, księgową i prawną.

Pośrednictwo Fundacji

Jeżeli nie mając formy prawnej nie możesz złożyć wniosku o dofinansowanie projektu lub zawrzeć umowy z firmą, oferujemy swoją kompleksową pomoc w tym zakresie. Zapraszamy do wypełnienia formularza w celu skontaktowania się z nami w wyżej wymienionych sprawach.

Ogólne informacje nt. pośrednictwa

Krok 1: Skontaktuj się z Fundacją.


Krok 2: Ustal treść umowy z firmą (jeśli firma nie posiada obowiązującego standardu, daj znam znać – prześlemy przykładowy szkic).


Krok 3: Skontaktuj się z pracownikiem Fundacji, by omówić termin podpisania umowy. Fundacja ma minimum 4 dni robocze na podpisanie umowy, następnie wystawiana jest faktura VAT dla firmy.  (Uwaga!  W przypadku uwag Fundacji do umowy, zastrzega sobie ona prawo do wydłużenia tego czasu, np. na rozmowy i negocjacje zapisów tego dokumentu).


Krok 4: Po upływie określonego w umowie terminu zapłaty przez sponsora (najczęściej 14/30 dni od daty wystawienia faktury lub sprawozdania), skontaktuj się z Fundacją – powiemy czy Wasze fundusze są już dyspozycyjne, czyli czy możecie rozpocząć wydatkowanie.


Krok 5: Przeprowadź wydarzenie – nie zapominając o zapisach zawartych w umowie dotyczących działań promocyjnych.


Krok 6: Przygotuj i przedłóż sprawozdanie (jeśli konieczne) do firmy, dołącz do korespondencji adres fagh.krakow@gmail.com – musimy mieć potwierdzenie wykonania umowy.


Krok 7: Rozliczaj faktury w biurze Fundacji – do każdej faktury (pliku faktur) załącz karteczkę z nazwą projektu i nazwą organizacji.


Krok 8: Przekaż Fundacji kilka zdjęć, by mogła pochwalić się współpracą z Wami! (Maksymalnie tydzień po wydarzeniu)


1) Organizacja/Koło Naukowe zobowiązane jest do przygotowania i przedstawienia sprawozdania merytorycznego lub finansowego dla firmy, z którą podpisywana jest umowa (jeśli w umowie widnieje taki zapis).

2) Organizacja/Koło Naukowe odpowiada za wszelkie niedopatrzenia w kwestii rozliczeń, podsumowania prac, złożenia sprawozdania  dla firmy, z którą podpisywana jest umowa.  

3) W celach promocyjnych Organizacja/Koło Naukowe zobowiązane jest do:
zamieszczenia informacji o fakcie współpracy na stronach www  i prowadzonych przez siebie stron mediów społecznościowych (np. FB), zawierającej logo Fundacji dla AGH,
wykorzystania roll-up’u Fundacji podczas eventu/spotkania organizowanego przez Partnera (jeśli Państwo potrzebują),
przekazania zdjęć (min. 3 szt.), które Fundacja będzie mogła umieścić na swojej stronie Internetowej i Facebook-u.

4) Fundacja  będzie prowadziła sprawy finansów i księgowości Projektu.

5) Fundacja pobiera 8% kwoty dofinansowania na pokrycie działań administracyjnych i księgowych.

6) Fundacja zobowiązana jest do wystawienia należytych dokumentów: faktury VAT, rachunki, podpisanie umów o współpracy lub zamówień, itp.

7) W przypadku potrzeb wystawienia faktur w liczbie większej niż 20 do kosztów obsługi przez Fundację należy doliczyć po 4 zł za każdą dodatkową fakturę.

Najczęściej zadawane pytania

Fundacja dla Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie
al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków
NIP: 677-228-96-47
(!) W nazwie nie mogą się znajdować inne dane niż podane powyżej.

Fundację reprezentować musi dwóch przedstawicieli Zarządu.

Najlepiej wprowadzić zapis:
Jerzy Kicki – Prezes Zarządu
Paweł Bogacz/Tomasz Lipecki – Wiceprezes Fundacji

Konto Fundacji:
Bank PEKAO SA
ul. Kazimierza Wielkiego 75;  30-474 Kraków
nr rachunku: 02 1240 4575 1111 0000 5461 5391
SWIFT: PKOPPLPW
IBAN: PL 02 1240 4575 1111 0000 5461 5391

Minimum są to trzy dni robocze. W uzasadnionych przypadkach termin może się skrócić lub wydłużyć.

Tak, ale obok jego nazwiska winna widnieć informacja – koordynator projektu (nazwa organizacji). Należy też dodać kontakt do osoby z biura Fundacji dla AGH – p. Lidia Kępys, tel. 692 439 360, e-mail:fagh.krakow@gmail.com

W przypadku pośrednictwa prowizja Fundacji wynosi 15% liczone od kwoty netto.

Wysokość VAT to 23%.

Wniosek o dofinansowanie projektu lub pośrednictwo

Jeśli jesteś studentem poszukującym dofinansowania na projekt, bądź w tym celu reprezentujesz organizację studencką, serdecznie prosimy o wypełnienie formularza w celu nawiązania kontaktu.

Masz dodatkowe pytania?

]

Konkurs Indywidualne Wsparcie Członków Studenckich Kół AGH

Konkurs Indywidualne Wsparcie Członków Studenckich Kół Naukowych AGH ma na celu wsparcie finansowe dla członków Kół Naukowych AGH, umożliwiając im udział w międzynarodowych konkursach, hackathonach i konferencjach naukowych. Konkurs przyznaje bilety lotnicze lub środki finansowe na ich zakup. Bilety są sponsorowane przez linie LOT i Lufthansa. Uczestnicy muszą złożyć wniosek zawierający m.in. informacje o wydarzeniu, roli wnioskującego oraz potwierdzenie przyjęcia do konkursu. Wnioski są oceniane pod względem formalnym i merytorycznym przez Zarząd Fundacji, który przyznaje bilety w trzech turach rocznie. Konkurs obejmuje tylko studentów AGH.